Wist u dat? - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu Wist u dat? - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu

Wist u dat?

Door: Valk

Blijf op de hoogte en volg Lillian

10 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Edendale

Wist u dat de kiwi's aan de verkeerde kant vd weg rijden...
Wist u dat de kiwi's ons Dutchies noemen.
Wist u dat er in Edendale een groot bedrijf zit dat onder andere melkpoeder produceerd.
Wist u dat dat bedrijf 14 Miljoen liter melk per dag verwerkt.
Wist u dat er hier de hele godganse dag vrachtwagens voor dat bedrijf heen en weer rijden met melk.
Wist u dat de koeienboeren hier niet gewoon 250 koeien hebben maar minsten 600 koeien.
Wist u dat er 1 boer zit die zelfs 1200 koeien heeft.
Wist u dat je hier dood gegooid word met koeien en schapen :p...
Wist u dat deze dieren het hele jaar rond buiten staan.
Wist u dat als je hier tegen iemand zegt dat je in Edendale woont ze je dan gewoon uitlachen...
Wist u dat Edendale eigenlijk hetzelfde is als Andijk...
Wist u dat ik me daardoor best wel thuis voel hier in dit gat ;).
Wist u dat de dichtsbijzijnde supermarkt op een halfuur rijden afstand is...
Wist u dat de kiwi's zich hier allemaal aan de snelheid houden.
Wist u dat de Dutchies dat dus niet doen.
Wist u dat ik daardoor dus al na een maand een boete heb opgelopen voor te snel rijden (oeps...):P.
Wist u dat je hier aan beide kanten een stoplicht heb staan, zodat je niet moeilijk omhoog hoeft te kijken maar gewoon naar de andere kant van het kruispunt...
Wist u dat de mannelijke kiwi's echt heel lelijk zijn...
Wist u dat ik dus maar gewoon een Nederlandse man moet vinden :p.
Wist u dat ik op 29 Okt om 2 uur ga skydiven :D.
Wist u dat ik gister heerlijk in me bikini lag bruin te worden in de tuin :).
Wist u dat ik een nieuw matras heb :).
Wist u dat die heeel lkkr ligt(maar mis m'n waterbed toch wel :P)
Wist u dat er bij elke bocht in de polder staat hoe hard je door de bocht kan gaan...
Wist u dat je daar gerust 20 KM bij op kan tellen ;).
Wist u dat ik zaterdag een verjaardag heb van een collega...
Wist u dat ik eigenlijk nx meer weet te verzinnen dus er maar mee op hou en verder ga met tv kijken ;).

Dikke kus en tot spreeks!!!

  • 10 Oktober 2011 - 11:01

    Vergeten :

    hahahaha nerd... wist u dat mn skype aparaat stoffig word??

  • 10 Oktober 2011 - 13:40

    Angiee:

    Jezus wat een weetjes he:P

  • 18 Oktober 2011 - 15:44

    Berehap:

    wist u dat lil het daar denk ik erg naar haar zin heeft. gr lil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Edendale

Avontuur in Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2012

Tijd om er mee te stoppen...

27 Februari 2012

Start van de vakantie :D

26 Februari 2012

Vakantie!!!

01 Januari 2012

Maar weer es een update...

16 November 2011

Weer heel wat beleefd :)
Lillian

Actief sinds 03 Sept. 2011
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 26010

Voorgaande reizen:

24 December 2016 - 16 Januari 2017

NZ we're back!!!

11 September 2012 - 26 Februari 2013

We gaan er weer voor!!!!

13 September 2011 - 31 Mei 2012

Avontuur in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: