Weer heel wat beleefd :) - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu Weer heel wat beleefd :) - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu

Weer heel wat beleefd :)

Door: Valk

Blijf op de hoogte en volg Lillian

16 November 2011 | Nieuw Zeeland, Edendale

Murrie joh!!
Heb weer een mooi verhaaltje voor jullie bedacht dus ga er maar ff voor zitten :p. Eerst voetbal, gaat prima, hebben een leuk groepie alleen de 1e 2x dik gewonnen dus we gingen naast onze schoenen lopen en dat werd gelijk afgestraft met de 3e wedsrijd, 5-3 verloren... De 4e wedstrijd met 3-2 gewonnen maar afgelopen week weer met 3-0 verloren, lkkr afwisselend dus ;). Ben op 29 Okt wezen sky diven, wat een topper is dat!! En een uitzicht waar je u tegen zegt, helaas heb ik daar niet van kunnen genieten aangezien ik dacht dat ik dood ging :p. Adem halen ging een beetje moeilijk, vervolgens ging die parachute open en ging t prima alleen kreeg toen hoofdpijn, zal nog es wat ondernemen... Eenmaal weer geland zeiden ze dat ik uitgedroogd was, ik water drinken, te veel in een te korte tijd dus dat kwam er met dezelfde noodvaart weer uit... Gelukkig heb ik een dvd van m'n sprong, kon ik t iig terug zien wat ik gemist had :p. Toen besloten om weer terug naar huis te gaan ipv te gaan stappen in Queenstown want zo best voelde ik me niet, dus wij mooi koeteldekoet weer richting huis, zijn we op de helft, na 1,5 uur rijden, word ik gesmst door dat groepie Nederlanders dat ze ok naar Queenstown komen om lkkr te gaan stappen, dus aangezien ik me weer beter voelde stug weer om gedraaid en alsnog naar Queenstown gereden. Daar naar een backpackers hostel gegaan, kamer voor 8 voor 27 dollar pp. Das ong 15 euro, prikkie dus! Mooi avondje uit gehad met iedereen, dik voor mekaar. Op zondag nog ff nieuwe schoenen wezen kopen en toen eigenlijk op weg naar huis, maar 2 van die jongens waren weer omgekeerd naar ons om er nog een leuk daggie van te maken in Queenstown, waren mooi in een jetboat wezen varen, snoeihard over het water tussen de bergen door, geweldig!! Daarna naar Arrowtown geweest om te lunchen en vervolgens alsnog naar huis gereden, waren na 2,5 uurtjes thuis... Dat weekend erop weinig gedaan, lkkr rustig en afgelopen weekend nog naar Te Anau weest, plaatsje verderop :p. Samen met Niels ging ik de omgeving ff bekijken, weinig boeiends trouwens dus dat schoot niet op :p. Terugend waren we via de westkust gereden, nog ff bij het strand geweest en mooi foto's gemaakt. 's Avonds waren we met ze 6en uiteten bij de Cabbage Tree met Wilma, Geert, Hans, Niels, Marco en ik... Niels is trouwens de pioenen man, ja die dingen hebben ze ok hier :p. Maar goed, het begon al goed want Niels vond 40 dollar voor de deur, en gaf 20 aan mij, wij mooi eten daar en toen we eruit geveegd werden om half 10 :s gingen we afrekenen, de bon was 125 dollar, dus Marco betalen en wij die bon bekijken en dachten al, dit klopt niet. Ik tegen iedereen zeggen dat we zsm die zaak uit moesten gaan voordat ze het in de gaten zouden krijgen dus wij peerden um, kwamen we er in de auto achter dat ze alleen het drinken had afgerekend die kuttekop, dik voor elkaar, voor 20 dollar de man uiteten geweest, is zo'n beetje 10 euro :P. Nou nog ff tulpen nieuws voor de geinteresseerden: De koppen liggen er bijna af, moeten nog ff Strong Gold en Yellow Flight selecteren en dan zijn we klaar :). Paar soortjes hadden nog wel een beetje schade opgelopen aangezien er vorig weekend een zootje sneeuw naar beneden kwam vallen, niet te filmen, dat in 'Mei'. En 2 dagen later is het 26 Graden :s... Maar goed, nakoppen met die kids is ok wel leuk, loop ze mooi een beetje te delegeren en zelf mooi nx doen vanzelf hahaha ;). Nou dat was t wel weer, als ik weer es wat mee maak, laat ik t wel weer weten ;). O ja, en Cas, ze hadden de gaten dicht genaaid hoor, had het nog ff gecheckt voordat we gingen springen ;). Enne sprong trouwens van 4550 Meter hoogte, best wel hoog :P. Nou de ballen allemaal!!! Tjuuuuuuss!! Kuss

  • 11 December 2011 - 18:47

    Cas:

    hey lil
    nou gelukkig maar dat ze die gaten dicht gestopt hebben voor je ging springen. wel een topper dat je durfde ik ken me namelijk nog een mietje herinneren bij dijkpop die er ongeveer anderhalf uur over deed om van die kraan af te springen. :P hahaha
    wel top dat je daar nog steeds lekker bezig bent. begreep dat je ook pittig an de skarrel was dus dat gaat ook goed ;)
    hier gaat ook nog steeds alles lekker december is een drukke maand maar we redden het om dit jaar met de kerst de woonkamer af te krijgen word echt super mooi hier. als het helemaal af is stuur ik je nog wel een paar foto's.
    nou have fun daar!
    groetjes cas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Edendale

Avontuur in Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2012

Tijd om er mee te stoppen...

27 Februari 2012

Start van de vakantie :D

26 Februari 2012

Vakantie!!!

01 Januari 2012

Maar weer es een update...

16 November 2011

Weer heel wat beleefd :)
Lillian

Actief sinds 03 Sept. 2011
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 26002

Voorgaande reizen:

24 December 2016 - 16 Januari 2017

NZ we're back!!!

11 September 2012 - 26 Februari 2013

We gaan er weer voor!!!!

13 September 2011 - 31 Mei 2012

Avontuur in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: