Druk druk druk :p - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu Druk druk druk :p - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu

Druk druk druk :p

Door: Valk

Blijf op de hoogte en volg Lillian

23 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Edendale

Haaaaaaaaaaaaaaaiii!!!
Daar ben ik weer met een verhaaltje, zoals de titel t al zegt ben ik aardig druk hier met van alles en nog wat... Werken natuurlijk maar in me vrije tijd ben ik ok druk met leuke dingen. Vorige weekend ging ik op vrijdag uiteten met een groepie Nederlanders en 1 Kiwi, was heel gezellig en mooi nieuwe contacten gelegd, zaterdags had ik een verjaardag bij een collega, Robyn, ff voor de duidelijkheid, dat is een vrouw:P. Ze is 40 geworden en dus reden voor een feestje, thema was jaren '70 en '80 dus mochten verkleed :). Foto's van t feestje zijn geplaatst... Eerst gingen we rugby kijken, Wales tegen France, helaas hadden die Fransen gewonnen, die die staan in de finale. Daarna begon de band te spelen, kiwi en bekende muziek, was bere gezellig!! Zondags gingen we met een groepie gourmetten bij Wilma en Geert en vervolgens gingen we weer rugby kijken :P. Wereldkampioenschap Rugby 2011 is deze x in Nieuw Zeeland en vorige week moesten de All Blacks (NZ) tegen Australie, dat is ongeveer hetzelfde als Nederland tegen Duitsland dus je kunt wel nagaan hoe spannend dat was maar zoals verwacht hadden de All Blacks gewonnen!!:D. Maandags moesten we weer te werk maar we waren om 3 uur uitgeregend en dinsdag nx geselecteerd vanwege de regen dus toen ben ik lkkr gaan shoppen in Dunedin met Helena. 's avonds uiteten geweest met ze 2 bij de Howl at the moon in Gore, kan je lkkr eten :). De rest vd week heb ik gewoon gewerkt alleen donderdag en vrijdag mocht ik een x wat anders doen blad selecteren wat nu ok klaar is, donderdag ging ik mooi trekker rijden, moesten nog buizen uitgelegd worden voor de beregening, daarna moesten we slangen uit leggen op een ander stuk, ik zat mooi in de auto :) en t laatste uurtje vd dag ging ik mooi heftruck rijden, moesten kisten schoongemaakt worden dus daar was ik mooi mee zoet. Vrijdag ok de hele dag kisten schoongemaakt, althans Danny en Mohammed hebben ze schoongemaakt, ik zat mooi op de heftruck :p. Vrijdag avond had ik een bbq bij 1 van die Nederlanders die ik hebben leren kennen, Patrick. Die woont bij Maarten en werkt daar in de koeien. Was gezellig en gelukkig niet zo koud buiten anders was t vanzelf nx :P. Gister heb ik niet zoveel gedaan, beetje schoongemaakt en boodschappen gedaan, deze x geen boete gekregen haha :P. 's Avonds ben ik met Patrick, Hendrike, Egbert en Maarten naar de bios geweest, naar de film Footloose, was op zich wel leuk maar hoopte er meer dans ik te zien... Dus niet echt een aanrader:P. Daarna zijn we nog ff naar een kroegie geweest, Lone Star, was wel gezellig maar ik was de bob dusja dan is het toch minder leuk haha. Vnvnd ben ik de bob niet en dat heb ik precies goed gedaan want vnvnd is de finale van de Rugby, All Blacks tegen Fucking France :P (heb t niet zo op fransen:p), dan gaan we met hetzelfde groepie als gister de stad weer in en mooi bier drinken :P. Ik ben morgen vrij vanwege Labor Day, dan hebben we open dag op t bedrijf dus als iemand benieuwd is is die van harte welkom ;). Heb vanmiddag nog lkkr gevoetbald, heb een team opgezet met m'n collega's en we doen mee aan de zomervoetbal hier georganiseerd door een school, morgen is de 1e wedstrijd en wat training was niet verkeerd. Zal jullie laten weten wat de uitslag was van morgen, dan moeten we tegen de All Fats, wij heten de Triflor Killers... Tis trouwens niet maar 1 wedstrijd, meerdere maar 1x in de week geloof ik, maar dat hoor ik morgen pas... Ja weet t, heb me eigen niet voldoende laten informeren haha. Nou denk dat dit t wel zo'n beetje was, straks eerst hert eten bij Wilma en Geert, voor mij niets vreemds natuurlijk haha maar wel lkkr :). O ja, we zijn nu mooi aant blad selecteren en de 1e koppen liggen er al af, heb een leiding gevende functie gekregen voor het koppen, dat doen ze hier elke dag van 4 tot half 7 met scholieren die je ook zelf op moet halen en weer terug moet brengen, anders komen ze niet want de ouders kunnen ze niet brengen... Nou t zal mij allemaal benieuwen hoe dat gaat, van een kopbed hebben ze hier nog nooit gehoord dus dat word krom staan. Vind ik trouwens niet handig met 80 bunder tulpen dus zal proberen te regelen dat hier volgend jaar 2 van die dingen want dat scheeld een hoop tijd en dus geld want scholieren staan langer rechtop dan krom :P. Maar das voor volgend jaar... Aankomend weekend ga ik trouwens Sky diven, word er al bijna zenuwachtig voor haha, en dan mooi te stappen in Queenstown, word gezellig!! En maar es op jacht denk, miss dat daar wel leuke kiwi's of Nederlanders lopen hahah ;). Tot spreeks!!! Dikke kus!!

  • 26 Oktober 2011 - 17:15

    Caro:

    Aaah ga je ski diven! Gaaf hoor!
    Volgens mij vermaak jij je naast het werken prima daar. Was vast wel een mooi feestje toen ze kampioen werden met rugby.
    We horen wel hoe het ski diven ging. X

  • 26 Oktober 2011 - 20:10

    Cas:

    hey lil
    zeker een topper skydiven ik wil je natuurlijk niet zenuwachtig maken maar controleer je wel effe of er geen gat in je parachute zit:P ik heb wel eens gehoord dat ze die gaten wel eens vergeten dicht te naaien :P
    hahaha groetjes cas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Edendale

Avontuur in Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2012

Tijd om er mee te stoppen...

27 Februari 2012

Start van de vakantie :D

26 Februari 2012

Vakantie!!!

01 Januari 2012

Maar weer es een update...

16 November 2011

Weer heel wat beleefd :)
Lillian

Actief sinds 03 Sept. 2011
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 25999

Voorgaande reizen:

24 December 2016 - 16 Januari 2017

NZ we're back!!!

11 September 2012 - 26 Februari 2013

We gaan er weer voor!!!!

13 September 2011 - 31 Mei 2012

Avontuur in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: