Start van de vakantie :D - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu Start van de vakantie :D - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu

Start van de vakantie :D

Door: Valk

Blijf op de hoogte en volg Lillian

27 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Daar ben ik weer :p,

Na mijn laatste verhaaltje van zondag ben ik 's avonds met de mannen(Bart, Ivan, Jeffrey, Nick en Jacco) nog ff de stad in gegaan om ons weekendje af te sluiten, eerst waren we naar de Cowboys geweest, bere gezellig en daarna nog ff een afzakkertje en 2 shotjes in The Boiler Room... Om kwart over 2 vonden we t wel mooi geweest en zijn we terug naar onze kamers gegaan, moesten wel eerst 2 trappen op voordat we er waren, en de laatste tredes moesten toch maar kruipend :p. Volgende morgen vroeg op want om kwart over 8 werd ik opgehaald door de Kiwi Experience bus, Nick en Bart waren met me meegelopen naar de plek waar ik opgehaald werd en hebben daar afscheid genomen. Hun gaan donderdag weer naar huis toe.. Eenmaal iedereen over opgehaald kon de reis gaan beginnen. Het was de bedoeling dat ik naar Christchurch zou gaan maar nx was minder waar, vanwege de aardbevingen is de toerisme me daar aanzienlijk minder geworden waardoor er nu ipv 55 hostels nog maar 5 hostels zijn, kiwi experience kan om deze reden geen slaapplaats garanderen dus moesten we door rijden naar Kaikoura, op zich niet erg, maar dat betekende wel dat ik 12 uur lang in een bus moest zitten, de afstand vanaf Queenstown naar Kaikoura is namelijk 656 KM... Gisteravond om 8 uur aangekomen, ben ik eerst es gaan douchen, daarna ff kennis gemaakt met andere jongeren die in hetzelfde hostel zaten en mooi wat gedronken en gekaart, was gezellig :D. Vanochtend eerst m'n reservering voor het dolfijnen zwemgebeuren bevestigd en daarna even wat wezen eten... Straks om half 1 gaat het gebeuren :p.

Morgenochtend stap ik om 9 uur weer op de bus om naar Kaiteriteri te gaan, das 'maar' 304 KM dus minder dan 12 uur in een bus zitten :P. Ik blijf daar ok weer een extra dag om naar het Abel Tasman park te gaan... Wat de reis me verder nog gaat brengen, geen flauw idee :p. Zien het allemaal wel...

Tjuuuussss Kus

• 27 Februari 2012 - 23:57

Helena:

Hey Lil! Klinkt goed je vakantie tot nu toe, zwemmen met dolfijnen, gaaf joh!! Geniet er van, have fun! Kusss vanuit een druilerig Canada ;-)

• 28 Februari 2012 - 00:42

Wil:

Hey Lil, Had het kunnen weten. Ja had ergens vernomen dat Chch momenteel niet bij de toeristische trekpleisters wordt gerekend. Kan me voorstellen dat de mensen aldaar niet op van die apegapers staan te wachten. Hebben wel andere dingen aan hun hoofd. Hoop dat het vet lache wordt met die dolfijnen!!!! Zo 'k gas maar eens naar buiten. Moet vandag het containerveld helemaal picco bello hebben. A.s zaterdag nl. de rose society met 45 mensen op bezoek. pfffff.. Leuk je zo te volgen. Geniet er van en tot hoors, kuss wil

• 28 Februari 2012 - 14:34

Loesje:

enjoy babe, leuk weer je reisverhalen!!!