Dunedin - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu Dunedin - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu

Dunedin

Door: Valk

Blijf op de hoogte en volg Lillian

25 September 2011 | Nieuw Zeeland, Edendale

Hallooooo allemaal!!
Ik wil eerst even zeggen dat de tijd hier al een uur vooruit is gegaan dus het verschil is nu 11 uur, zodra bij jullie de tijd in Oktober achteruit gaat is het verschil 12 uur, wel makkelijk om om te rekenen hoelaat het dan hier is, maar moeilijker om iedereen dan te spreken, maar dat zien we dan wel. Enne mijn msn is: yeah_ikben_lillien@hotmail.com. Dan kunnen jullie me toevoegen om te msnen of weet ik t wat. Ik heb lkkr gewerkt vd week, mooi op me gat zitten in het selecteer karretje, heb er foto's van gemaakt aangezien het wel een space wagon lijkt die zal ik er zo ok ff op zetten. Vrijdag avond heb ik nx gedaan, mooi beetje bank hangen en gister zijn we met z'n 5en(Wilma,Geert,Helena,Stef en ik) naar Dunedin geweest naar een rugbywedstrijd. Daar een hotel geboekt voor een prikkie zodat we daarna mooi aan de zuip konden:P. Na de wedstrijd hadden we eerst ergens ff wat gegeten en daarna naar een kroeg, de 1e dat was in een kelder, vrij groot, maar wel gezellig, alleen draaiden ze daar een hoop kiwi muziek dus kon niet echt dansen omdat ik de nummers niet kon :P. Daarna gingen we naar de Monkey Bar, dat is een kroeg in wat vroeger een kerk was, dus vrij ruim maar niet heel groot. De wc's waren daar echt ranzig, das was een minpuntje maar de muziek was zeeer goed!! Der stond een dj goeie dansmuziek te draaien dus hebben ons prima vermaakt daar. Was om half 4 oude tijd thuis, me best weer gedaan ;). Vandaag gingen we eerst ergens in de stad wat eten, aangezien het ontbijt in het hotel van 6 tot half 10 was, toen waren wij vanzelf nog niet wkkr :P. Een paar x werd de deur geopend door een vrouwtje die zei:'housekeeping', met andere woorden, je nest uit want ik moet schoonmaken :P. Maar goed, na het eten gingen we eerst met de auto naar de steilste straat vd wereld, en ik kan je vertellen, die is echt steil! Dood eng vond ik het toen we naar boven gingen, ging mooi niet naar buiten kijken, dat durfde ik niet haha. Toen we boven waren zijn we uitgestapt en hebben we wat foto's gemaakt en toen naar beneden gelopen, Geert ging met de auto naar benee maar dat durfde ik niet an... Daarna zijn we naar een botanische tuin geweest, op zich wel mooi alleen is het mooier als alles in bloei staat dus weer een reden om vd zomer weer naar Dunedin te gaan ;). Eenmaal door die tuin gelopen te hebben zijn we weer richting huis gegaan, waren om 5 uur thuis vanmiddag en daarna mooi bank gehangen :P. Morgen weer lkkr te werk, alleen is het jammer dat ze niet echt lkkr weer opgeven, dus zullen zien tot hoelaat ik morgen moet... Enne b-100, ik weet nog niet of ik met de hefmast mag rijden, die dingen moeten er eerst maar es uit denk ik Januari :P. Eind April, begin Mei beginnen ze pas met planten dus dat duurd nog ff... Nou tot spreeks allemaal!!!

Kuszies

  • 26 September 2011 - 16:00

    Loessss:

    b-100? en is de steilste weg echt steil? jeetje dat is ook verassend :P

  • 30 September 2011 - 21:52

    O & O:

    Hoi Lil, leuk om weer wat van je je lezen. Wijzijn op dit moment bij tante Anke in Maassluis en gaan zondag weer naar huis. Het is hier prachtig weer, gemi. 26 graden, veel zon en geen wind. We hebben vanavond vuurwerk gezien, oude sleepboten en hebben ook op een sleepboot gezeten om de binnenkomst van een stoom sleepboot te zien. Veel gefeest hier, O heeft veel filmmateiaal gemaakt, zie je later dus wel eens. Wij gaan naar bed het is bijna twaalf uur. Groetjes van O & O en tante Anke

  • 01 Oktober 2011 - 17:11

    Rinkie:

    Leuk om te lezen! ik wist niet dat jij hoogtevrees had.

    Hier is het vet mooi weer. 25 graden en korte broeken weer. Omdat ik mijn rijbroeken niet meer pas, vandaag maar gereden in een legging.

    x

  • 05 Oktober 2011 - 15:40

    Casper:

    lekker bezig lil!
    je had een bowlingbal mee moeten nemen naar die steile straat had je mooi mensen kunnen kegelen. hahaha
    groetjes cas

  • 07 Oktober 2011 - 19:08

    Huppeta:

    hoi lil hoe is ie daar? hier is de herfst begonnen. verder alles goed hier geen nieuws. doei

  • 09 Oktober 2011 - 20:41

    Robbert En David:

    Hee Lillian, ziet er leuk uit daar! Groeten aan Ruud van Planke. En kijk je uit voor die behaarde cactussen.. Groeten en een hele dikke kus, tot over 236 dagen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Edendale

Avontuur in Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2012

Tijd om er mee te stoppen...

27 Februari 2012

Start van de vakantie :D

26 Februari 2012

Vakantie!!!

01 Januari 2012

Maar weer es een update...

16 November 2011

Weer heel wat beleefd :)
Lillian

Actief sinds 03 Sept. 2011
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 26011

Voorgaande reizen:

24 December 2016 - 16 Januari 2017

NZ we're back!!!

11 September 2012 - 26 Februari 2013

We gaan er weer voor!!!!

13 September 2011 - 31 Mei 2012

Avontuur in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: