Skien!! - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu Skien!! - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu

Skien!!

Door: Valk

Blijf op de hoogte en volg Lillian

18 September 2011 | Nieuw Zeeland, Edendale

Hello everyone!!
Tis alweer 2 dagen terug dat ik een verhaaltje had geschreven dus word wel weer es tijd:P. Deze x met foto's erbij. Ben vanmiddag wezen skien in Queenstown, vet gaaf was dat. Was voor mij voor t eerst op echt sneeuw tussen de bergen en voor de 2e x dat ik ging skien dus was wel ff wennen allemaal, maar heb t gehaald zonder botbreuken ;). Alleen de heen reis was wat minder, althans toen we de berg op moesten met de auto.. Dood eng vond ik t, zo'n smal weggetje zonder vangrail, maar t was maar 13,5 km dus was er zo... :P. Heb gelijk Queenstown kunnen bekijken, hele mooi omgeving, het ligt tussen de bergen. Terug de berg af ging wat sneller dus dat scheelde. Daarna moesten we nog 2 uur rijden voor we weer terug waren in Edendale. Ben zo rozig als wat maar t was het waard!! Afgelopen vrijdag ben ik bij een Nederlands stel op visite geweest die hier een rozenkwekerij hebben. Wilma en Geert, hele aardige en leuke mensen uit het zuiden. Daar gaan jullie nog vaker over horen. Morgen wordt m'n 1e werkdag, tenminste als het weer het toe laat maar het ziet er gunstig uit voor me, anders kan ik altijd Wilma nog opbellen dan kan ik haar even helpen in de rozen, want heb nu wel genoeg vrij gehad... Morgen moet ik nog even naar Invercargill voor een nieuw simkaartje want bellen is nu een beetje duur.. Zodra ik een nieuw nr heb laat ik jullie weten wat dat nr is... Voor de mensen die me graag een kaartje willen sturen, dit is het adres: 390 Edendale, Seaward Downs Road, Wyndham, Southland. Nou dat was het wel zo'n beetje.

Tot laterrr!! Kuszies!!

• 18 September 2011 - 11:31

O&O:

Leuk dat je zo geniet. We blijven je dagelijks volgen. Veel plezier op je eerste werkdag. Als het goed gaatr kom je nog als een volleerd ski-ster
    terug. doeiiiiiii

• 19 September 2011 - 14:55

Casper:

hey lil

lekker bezig zonder benen te breken van de berg af. gaat goed!
    we houden je vanaf hier in de gaten
    groetjes casper

• 19 September 2011 - 15:46

Tulp 20:

mooie foto s lil leuk dat je zo geniet. topper gr

• 19 September 2011 - 19:34

Angiee:

tulp-20 wie ben jij?

• 23 September 2011 - 04:11

Peter:

hee tijger alles naar zin daar.
    zet effe je mail adres neer of msn voor chat. groetjes pee

• 24 September 2011 - 06:06

B 100:

Hee barrel

wat voor werk mag je er doen ? weet je al of je mag rijden met de hefmast als ze gaan planten.
    ziet er mooi uit de foto's das wel genieten denk en geniet er van.
    De balle

• 05 Oktober 2011 - 23:10