Aangekomen in NZ - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu Aangekomen in NZ - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu

Aangekomen in NZ

Door: Valk

Blijf op de hoogte en volg Lillian

16 September 2011 | Nieuw Zeeland, Edendale

Hallo allemaal! Ik wil eerst even iedereen bedanken voor de smsjes, berichtjes op hyves en de reactie's op me webblog. Ik ben veilig aangekomen in Nieuw Zeeland, was een aardig stukkie reizen maar heb t overleefd :P. In Auckland bij de immigratie service ging ook alles prima, hoefde niet eens me koffer open te maken. Was hier om 6 uur vanochtend aangekomen en toen moest ik nog 2 vluchten nemen richting het zuiden, jammer dat m'n rechteroor het begaf bij de 2 landingen maar die doet nu ook weer normaal. Vanmiddag even in Gore geweest, een plaatje zo'n 30 km verderop, even werkschoenen en een regenbroek gehaald en mooi lopen ouwe hoeren met de bedrijfsleider. Moet alleen wel ff wennen aan het Nieuw Zeelandse accent hier van de mensen, ze praten wel engels, maar dan anders :P. Het huis ziet er prima uit alleen wel hier en daar een spinnenweb, niet heel vreemd aangezien er een tijdje geen bewoners zijn geweest. Die zal ik morgen even weghalen ;). Ik woon hier samen met Stef, een nederlandse man en tis wel gezellig. Het huis staat in een hele mooie omgeving met heuvels op de achtergrond en nog meer natuur en voor de rest weinig :P. Zit een beetje in the middle of nowhere haha. Zal allemaal ff wennen worden, maar dat is natuurlijk niet zo vreemd. En heb een jetlag, leef nog op de Nederlandse tijd en das niet best aangezien het hier 10 uur later is als in NL. Morgen moet ik even naar de bank om een rek nr te openen en moet nog een sofi nr aanvragen hier. Nou dat was het wel zo'n beetje. Als ik weer es wat bijzonders mee maak dan horen jullie het wel ;).
Kuszies

  • 15 September 2011 - 12:49

    Paulet:

    Hey Lil!
    Nou goed om te lezen dat je veilig en wel bent aangekomen, na dat hele end vliegen/rijden/etc.
    Have fun!

  • 15 September 2011 - 15:08

    Ad :

    hoi lil mooi dat alles zo goed is gegaan.succes de komende dagen.we krabbelen nou doei.

  • 15 September 2011 - 16:19

    Angiee:

    Ben bloi dat je veilig ben ankomme haha haat je wel een beetje hoor hillEgaat deer heen ken niet eens Ff langs komme ofzo haha nou maak er Een mooie tijd van En geniet ErvAn! XxxXxx je lieve zusjE mis je xxx

  • 15 September 2011 - 16:29

    Loes Again:

    goed te horen dat je nog leeft, dat scheelt weer. sms ff als je tijd heb om te skypen babe! kussiee

  • 15 September 2011 - 16:30

    Loes:

    Angie, leer eens knap typen man!!

  • 16 September 2011 - 19:45

    Angiee:

    loess ik was op een blackberry an ut typen en dat lukte niet egt.....

  • 17 September 2011 - 09:08

    Kim:

    Hey chick,

    Ik ben net vannacht weer terug gekomen maar heb contstant aan je gedacht hoor! Fijn dat je een goede reis heb gehad, ik was het na 2 uur al spuugzat in dat vliegtuig! Ga lekker genieten en ik hou je pagina in de gaten!

    Liefs

  • 18 September 2011 - 17:36

    Anja:

    Hee Lil!!

    Mooi dat de reis goed is gegaan!! Wat een mooie foto's zeg! Je zit idd echt in the middle of nowhere, maar het ziet er wel super uit!!
    Veel plezier, en succes met inburgeren :)

    xxx An

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Edendale

Avontuur in Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2012

Tijd om er mee te stoppen...

27 Februari 2012

Start van de vakantie :D

26 Februari 2012

Vakantie!!!

01 Januari 2012

Maar weer es een update...

16 November 2011

Weer heel wat beleefd :)
Lillian

Actief sinds 03 Sept. 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 26004

Voorgaande reizen:

24 December 2016 - 16 Januari 2017

NZ we're back!!!

11 September 2012 - 26 Februari 2013

We gaan er weer voor!!!!

13 September 2011 - 31 Mei 2012

Avontuur in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: