ff snel een verhaaltje - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Lillian Valk - WaarBenJij.nu ff snel een verhaaltje - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Lillian Valk - WaarBenJij.nu

ff snel een verhaaltje

Door: Valk

Blijf op de hoogte en volg Lillian

14 September 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hoop dat dit nog ff snel kan voordat m'n batterij leeg is... Zit in LA, te wachtten tot het vliegtuig weer vol is getankt zodat ik weer verder kan. Net 10 uur achter elkaar in die kist gezeten, ging net denk... pff... Wat een graf end zeg :P. Nu nog 14 uur ofzo en dan zit ik iig in NZ, dan hoef ik nog maar 2x over te stappen voordat ik op plaats van bestemming ben... Laat snel weer wat van me horen!!!

Kuszies

• 14 September 2011 - 16:59

John Ursem :

hee meisie stoer hoor zo in je eentje maak er wat moois van en een goeie reis . zal je verhaaltjes blijven lezen gr john

• 16 September 2011 - 21:05

O&O, :

Leuke reisverslage. Gezellig met je gechat vanavond. Laat gauw weer wat van ons hore XXXX

• 16 September 2011 - 21:06

O&O:

sorry de laatste n vergeten, je merkt wel dat het voor mij nu bedtijd is. tot schrijfs