Tijd om er mee te stoppen... - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu Tijd om er mee te stoppen... - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu

Tijd om er mee te stoppen...

Door: Valk

Blijf op de hoogte en volg Lillian

02 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Edendale

Geachte dames en heren...

Zoals mijn titel het al zegt wordt het tijd om mijn avontuur in Nieuw Zeeland te beindigen... Ik heb al sinds een paar weken heimwee naar NL, in eerste instantie dacht ik dat het kwam door dat ik gesloopt was na de lange dagen werken tijdens het rooien... Dus dacht ik, tijd om op vakantie te gaan, leuke mensen ontmoeten, mooie natuurgebieden bekijken en natuurlijk feesten zodat ik er daarna nog ff 2,5 maand tegen aan kon... Maar na 2 dagen met de kiwi experience bus mee geweest te zijn ben ik afgehaakt.. Tis allemaal wel leuk maar je bent en blijft alleen, komt wel mensen tegen en maakt contact maar die gaan dan net de volgende dag weer naar een andere plek... En alleen zijn als je al heimwee hebt is niet goed, daarnaast had ik geboekt om te gaan zwemmen met dolfijnen, dat werd afgelast, dus toen maar geboekt om te gaan paardrijden, ook afgelast, uiteindelijk van ellende maar wezen kajakken op de zee en zeehonden bekeken, nou die beesten voeren echt helemaal nx uit, en dat was de druppel... Was er al helemaal klaar mee, dus de eerste bus naar Christchurch gepakt en van daaruit weer naar Invercargill gevlogen.. Daar kwam Marco me ophalen en zijn we uiteten geweest en natuurlijk over mijn heimwee gepraat... De dag erna het er nog met m'n bedrijfsleider en werkgever over gehad en tot de beslissing gekomen dat het beter is om naar huis te gaan, want 10 weken aan een bandje zitten wordt ok nx, plus dat over een maand Marco ook naar huis gaat, dan wordt t helemaal nx... Vind het jammer, en het zint me slecht dat ik het niet af kan maken, maar moet me er bij neerleggen en weet dat ik niet gefaald heb, maar moet me er bij neer leggen... En zoals Marco ook al zei, stoppen is ook ondernemen... Dus ik heb het reisbureau opgebeld en als alles mee zit kom ik aankomende vrijdag aan in NL... Dan moet ik geloof ik eerst es 3x op kraamvisite :p. En natuurlijk bij iedereen ff een koppie doen... Dus het einde is inzicht, ik ga nog ff een weekje genieten in NZ, met Marco nog ff naar Milford Sound, dat is een heel mooi natuurgebied in het Fjordland en miss nog paardrijden in de Catlins... Hoop dat jullie t een beetje begrijpen maar als jullie vragen hebben hoor ik t wel :p. Tot volgende week!!

Dikke Kus Muts

  • 02 Maart 2012 - 09:57

    Nanda:

    Heej Lil, je moet doen wat goed voelt! Je hebt toch een fantastische tijd daar gehad en daar gaat het om :) Geniet van de laatste dagen en tot snel!! X

  • 02 Maart 2012 - 09:58

    Brenda:

    Meis, gefaald heb je zeker niet.. Goed dat je je gevoelens volgt... je hebt het maar wel even gedaan!! Je mag zeker trots zijn!.. Nog even proberen te genieten, en het komt helemaal goed... ga maar aftellen!!! Fijne reis naar NL.

  • 02 Maart 2012 - 10:13

    Loes:

    'nou die beesten voeren echt helemaal niets uit'...... hahaha heerlijk :P

  • 02 Maart 2012 - 10:14

    Silvia:

    Tot volgende week dan maar om een koppie te doen?? :)

  • 02 Maart 2012 - 11:04

    Ad:

    Hoi lil het is allemaal al ontzettend dapper van je geweest. je bent een enorme ervaring rijker dus niets om je voor te schamen. succes met je terugreis en tot in holland. gr van ons

  • 02 Maart 2012 - 11:36

    Kim:

    Je bent een kanjer dat je dit al gedaan heb. Zie het niets als stoppen en/of falen maar kijk eens naar wat je bereikt heb. Ik ben trots op je. Bier staat koud!

    Liefs

  • 19 Oktober 2012 - 22:50

    Oma Bleeksma:

    Hallo Lil, ik krijg geen contact over je tweede bezoek aan nieuw zeeland, laat eens wat van je horen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Edendale

Avontuur in Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2012

Tijd om er mee te stoppen...

27 Februari 2012

Start van de vakantie :D

26 Februari 2012

Vakantie!!!

01 Januari 2012

Maar weer es een update...

16 November 2011

Weer heel wat beleefd :)
Lillian

Actief sinds 03 Sept. 2011
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 25973

Voorgaande reizen:

24 December 2016 - 16 Januari 2017

NZ we're back!!!

11 September 2012 - 26 Februari 2013

We gaan er weer voor!!!!

13 September 2011 - 31 Mei 2012

Avontuur in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: