Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje

Door: Valk

Blijf op de hoogte en volg Lillian

12 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover, dan gaat de reis van 2 dagen beginnen. Vandaag nog ff me koffer verder ingepakt, nog even laten wegen toen ie nog niet helemaal vol zat, kwam op 14 Kilo, yes, der kan nog 16 Kilo bij :P. Morgenochtend nog ff de laatste dingen er in proppen voor vertrek, die moeten nog uit de droger komen ;). Om 7 uur gaat de wekker, ff douchen dan zusje het bed uit zetten, kan die ok nog ff douchen en dan richting Loes, dacht haal er wel op, dan weet ik cker dat ze op tijd is :). Herinner me nog vaag dat ik vroeger zelf ok zo was :p. Om half 9 verzamelen op de club, ff koppie doen en dan eerst langs de dierenarts, kat moet gecastreerd, arm ding en vervolgens richting Schiphol... Spannend allemaal maar ik heb een fanlub van 9 man die me uitkomen zwaaien dus dat wordt tranen met tuiten daar... Ik vlieg om 5 voor half 2 naar London. Daar moet ik 2 uur en 50 min wachtten om vervolgens mijn reis te vervolgen, volgende stop is Los Angeles want Auckland is te ver vliegen op 1 tank. Tanken duurd 1 uur en 15 min, daarna weer verder. In Auckland vlieg ik verder met Air New Zealand naar Christchurch en van daar naar Invercargill. Daar kom ik aan op donderdag, dan is het nog 32km met de auto voor ik op plaats van bestemming ben, al met al dus een beste onderneming zo... Zodra ik aangekomen ben laat ik jullie weten hoe de reis verlopen is. Btw ik heb skype op m'n laptop staan dus als iemand me wilt zien kun je me toevoegen, gebruikersnaam is lillian.valk . Laaat eerst wel ff weten via mail wnnr je dat wilt aangezien er een tijdsverschil is van 10 uur... Ik ben 10 uur verder als jullie.. Nou ik ga mooi op tuk, hopen dat ik een beetje maffen kan. Laters!

  • 13 September 2011 - 08:35

    Brenda:

    Veel plezier meid!!!
    en niet te veel achter de mannen aan he!
    liefs Brenda en Benjamin

  • 13 September 2011 - 12:20

    Loes Vezellef:

    Dank je wel, nu weet iedereen dat ik een wonder ben met op tijd komen :P mis je nou al!!!!! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Avontuur in Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2012

Tijd om er mee te stoppen...

27 Februari 2012

Start van de vakantie :D

26 Februari 2012

Vakantie!!!

01 Januari 2012

Maar weer es een update...

16 November 2011

Weer heel wat beleefd :)
Lillian

Actief sinds 03 Sept. 2011
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 25973

Voorgaande reizen:

24 December 2016 - 16 Januari 2017

NZ we're back!!!

11 September 2012 - 26 Februari 2013

We gaan er weer voor!!!!

13 September 2011 - 31 Mei 2012

Avontuur in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: