Ik ben er weer :) - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu Ik ben er weer :) - Reisverslag uit Edendale, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu

Ik ben er weer :)

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Lillian

21 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Edendale

Beste allemaal :p,

voordat ik aan me nieuwe verhaal begonnen ben heb ik eerst mijn laatste reisverslag gelezen... Om me eigen er nog even aan te herinneren hoe het het laaste jaar ging en afliep zodat ik dat deze keer anders kan en ga doen!! Ik weet het, het was geen falen maar moet eerlijk zeggen dat ik het er nog steeds niet helemaal mee eens ben dat ik toen gestopt was maar gezien de omstandigheden ging dat niet anders... Ik heb geleerd van het feit dat je niet 7 weken lang alleen maar aan het werk kan, tuurlijk uren maken dat kan iedereen wel, het gaat erom wat je daarnaast nog doet. Ik deed dus niets afgelopen rooiseizoen in NZ behalve werken, werken en nog eens werken... Dat werkt natuurlijk niet!! Je moet buiten je werk je prive leven in stand houden, leuke dingen doen met de meiden enzovoort maar dat ging niet want ik was 7 dagen in de week aan het werk... Ik ben zo iemand die dat niet trekt dus gaat het dit jaar helemaal anders! Dit jaar werk ik voor Haakman NZ ipv Triflor NZ omdat Triflor al genoeg mensen aan het werk heeft... Voor mij is dit beter want in het rooiseizoen werkt Haakman MAAR 6 dagen in de week :p. Voor mij dus 1 hele dag in de week dat ik heerlijk kan relaxen met de meiden en mooi me ding kan doen :). Zo zie je maar weer, toch een hoop geleerd over mezelf vorige keer :).

Okee, dat was dat, ik heb hier bij Haakman super leuke collega's, de sfeer is super onderling en het werk is gezellig en leuk :). De reden dat ik weer terug wilde naar NZ is onder andere het werk, Selecteren, beregenen en rooien vind ik de 3 leukste dingen van het jaar, nu zal ik dit jaar niet gaan beregenen want daar hebben ze genoeg mensen voor dus kan ik mooi op vakantie :P. Nog een reden dat ik hier graag weer heen wilde zijn de mensen om me heen, niet dat ik nou een zooitje debielen om me heen heb in NL, helemaal niet!! Maar ik heb hier ok een vriendenkring opgebouwd met gezellige mensen. Veel mensen in NL snappen niet wrom ik weer terug wilde, het is ok moeilijk uit te leggen, je moet het mee gemaakt hebben om het te begrijpen, maar wees niet bang, ik zal niet emigreren naar NZ, hier perminent wonen lijkt me helemaal niets! Al me vriendjes, vriendinnetjes en familie in NL en ik helemaal hier, nee dat gaat hem niet worden :p.

Ik zal jullie in het volgende reisverslag vertellen hoe me vakantie gaat lopen, de eerste en de tweede :). Nu stop ik ermee want er valt waarschijnlijk geen touw aan vast te knopen aan me verhaal want ben nog al verrot :p. Gister naar Dunedin geweest, eerst met Wilma een trouwjurk voor HAAR uitgezocht en daarna nog ff nieuwe kleertjes voor mij. De mannen kwamen later aan en hebben 's avonds (niet) lkkr gegeten(onze venison was een beetje mislukt :P) en zijn daarna mooi wezen stappen. Na een overdosis Red Bull (ik dronk Jagermeister/Red Bull), deed ik de eerste 2,5 uur in bed geen oog dicht, daarna nog ff 2,5 uur beroerd geslapen en er toen met behoorlijke stuiters me bed maar uit gegaan... Dus vandaar dat ik dus verrot ben :p.

Nog ff voor de duidelijkheid, vanaf volgende weekend is het tijdsverschil 12 uur, dan gaat de klok bij jullie een uur achteruit... Tot spreeks!!!

  • 21 Oktober 2012 - 22:30

    Oma:

    Hoi Lil, fijn weer ff wat van je te horen. We denken nog met plezier terug aan 14 september. Opa en ik vonden het erg leuk dat jij via Skype ook nog meedeed aan het abc en je geschenk moet nog wel opgehangen worden, maar staat nu nog te pronk in de kamer. We blijven je verslagen volgen, zodat we weten wat je allemaal doet en er van kunnen genieten.

    Hier verder niet veel nieuws, vandaag de hele dag visite gehad, we waren met zn zevenen. Lunch en avondeten. Ben nu toch wel wat vermoeid , schrijf nog even naar jou en ga dan lekker naar bed. Vanavond ook nog een telefoontje gehad van mijn vriendin (al 60 jaar) Loes uit Canada. Dat was ook erg leuk en dan dus jouw reisverslag. al met al een super dag.

    groetjes xxxx opa en oma

  • 23 Oktober 2012 - 13:08

    Bart:

    Hee,
    Strakke planning hoor, hoop dat het dit jaar wel goed afloopt!
    Veelsucces en plezier en groetjes!

    Bart

  • 25 Oktober 2012 - 16:29

    Loes:

    sinds wanneer heeft haar een trouwjurk nodig?




    (oke zwak grapje :P)

  • 17 November 2012 - 14:40

    Jeanny Bleeksma:

    Hoi Lil, alles goed daar zo ver weg. Hier alles oke. Mooi weer vandaag, zon, een beetje wind en prachtige herfstkleuren. Is de zomer al bij jou aanwezig. Zoals je ziet hebben wij een nieuw emailadres. Groetjes van opa, Ed en oma. tot horens

  • 15 December 2016 - 10:17

    Marco Duivenvoorden:

    Veel plezier en hoor of zien graag wat van je.
    Groetjes Marco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Edendale

Lillian

Actief sinds 03 Sept. 2011
Verslag gelezen: 1583
Totaal aantal bezoekers 26043

Voorgaande reizen:

24 December 2016 - 16 Januari 2017

NZ we're back!!!

11 September 2012 - 26 Februari 2013

We gaan er weer voor!!!!

13 September 2011 - 31 Mei 2012

Avontuur in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: