Hamilton - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu Hamilton - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu

Hamilton

Door: Lillian

Blijf op de hoogte en volg Lillian

29 December 2016 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Hallo allemaal! Hier weer een verhaaltje :)
Woensdag ben ik met de bus vanuit Auckland naar Hamilton gegaan, ik reis het hele noorder eiland door met de bus die ik vanuit Nederland al geboekt en gepland had :). Toen ik eenmaal aan kwam in Hamilton ben ik nadat ik ingecheckt had gelijk naar een I-Site gegaan, dat is een soort van vvv kantoor. Bij een I-site helpen ze je met de planning van je reis, of bij het boeken van activiteiten enzovoort. Omdat ik donderdag naar de Hamilton Gardens wilde en naar de dierentuin moest ik ff weten hoe dat ging met de bus, dat hebben ze daar uitgelegd. Verder hebben we nog wat dingen afgehandeld voor andere dagen. Verder heb ik bijzonder weinig gedaan gister, ik heb gegeten bij een irish pub en verder heb ik de strijd van m'n jetlag verloren haha. Viel om 20.00 uur in slaap, ja dan ben je donderdags vanaf 05.00 uur klaar wkkr vezelf, heel fijn...

Donderdag ben ik dus naar bovenstaande geweest, op zich wel leuk maar niet heel boeiende verhalen erover :). Na m'n uitstapjes ben ik wezen zwemmen om wat aan m'n beweging te doen, vrijdag ga ik naar Rotorua en ik heb net gezien dat ze daar hetzelfde hebben als de sport die ik in Nederland doe dus ik ga morgen ff een kijkje nemen daar ;). Vandaag kan ik de strijd tegen m'n jetlag gelukkig wat beter winnen, hoef er pas om half 8 uit vrijdag dus heb nog ff :). Verder heb ik eigenlijk niet heel veel te vertellen, morgen weer een nieuw berichtje.

Laterssss

Ps leuk om jullie reacties te lezen ! :)

  • 29 December 2016 - 08:14

    Liesbeth:

    Ha die Lilian!,
    Gezellig hoor, die verhalen van jou. Je geniet ervan op jouw echte Lilian manier, ga zo door. Maak er nog een paar mooie dagen van. De koffiepauzes zijn hier overigens een stuk rustiger dan de afgelopen weken ;-).

  • 29 December 2016 - 09:19

    Eddy:

    Ik volg je hoor lieverd!

  • 29 December 2016 - 12:02

    Caroline:

    Hey Lilian. ..leuk te lezen hoe het je vergaat in nieuw Zeeland. ..ik vindt het super knap. .Hoe je dat doet. .Zo in je eentje daar. .....veel plezier weer. En ik lees je weer. ...groetjes Caroline en een poot van Snowey.

  • 29 December 2016 - 20:24

    Irene:

    Ha Lillian. Wat onwijs leuk om je verhalen te lezen én je foto's te zien. Houd ons op de hoogte! Veel plezier morgen in Rotorua en geniet van de warmte, het is hier onaangenaam koud.

  • 29 December 2016 - 23:08

    Gemma:

    Hoi Lillian, mmhh dat sporten, dat wordt leuk, misschien wel even mee trainen? Heb je al een springtouw gevonden?

  • 03 Januari 2017 - 15:07

    Marianne:

    Hé Lillian, Zo nu en dan als ik even een momentje heb lees ik je reisverslag.
    Leuk om te volgen. Mocht ik dus ooit ook die richting opgaan kan ik aan de hand van je schrijfsels mijn route plannen.
    Zo te lezen heb je het wel naar je zin en doe je leuke dingen op.
    Ik blijf je volgen, uiteraard vanaf een afstand.
    Blijf genieten, wij bewaken het fort wel.
    Rond de 0 graden groeten van Marianne.

  • 07 Januari 2017 - 14:18

    Oma Bleeksma:

    Hoi Lil, eindelijk tijd gevonden om je verslagen met foto's te lezen. Geweldig wat je daar allemaal meemaakt. Geniet er maar goed van. Ik vind het erg leuk om je verslagen te lezen. Ik vind het ook voor mij erg leuk om iets over zo'n ver land te lezen. Ik heb in mijn grote Bosatlas ook een en ander over N.Zlnd gevonden. Knuffel van opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hamilton

NZ we're back!!!

Lekker vakantie vieren !

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2017

Tongariro Alpine Crossing / alleen reizen is gaaf!

04 Januari 2017

Rotorua

29 December 2016

Hamilton

27 December 2016

Eerste vakantie dag

26 December 2016

Kia Ora Nieuw Zeeland
Lillian

Actief sinds 03 Sept. 2011
Verslag gelezen: 598
Totaal aantal bezoekers 25938

Voorgaande reizen:

24 December 2016 - 16 Januari 2017

NZ we're back!!!

11 September 2012 - 26 Februari 2013

We gaan er weer voor!!!!

13 September 2011 - 31 Mei 2012

Avontuur in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: