Kia Ora Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu Kia Ora Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lillian Valk - WaarBenJij.nu

Kia Ora Nieuw Zeeland

Door: Lillian

Blijf op de hoogte en volg Lillian

26 December 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Maandagochtend, 2e kerstdag 09.00 uur. Ik sta weer op Nieuw Zeelandse bodem! Mijn vluchten zijn goed gegaan, al hebben we wel behoorlijk wat turbulentie gehad de tweede vlucht. Dat gewiebel heen er weer gaat dan altijd nog wel, maar als je op slot het gevoel hebt dat het vliegtuig wat zakt en jezelf in je gordel gedrukt word is het allemaal niet grappig meer.
De tweede vlucht had ik twee stoelen voor mezelf, ideaal, alleen jammer dat slapen gewoon nog steeds niet erg gaat... 3 uurtjes slaap in 48 is wat te kort, dus vanmiddag even een tukkie daan om ietwat aan te sterken. Wel drie wekkers gezet en gelukkig daarvan wakker geworden haha.

Morgen gaat de echte vakantie beginnen. Ik ben vandaag eigenlijk alleen naar het hotel geweest en een klein rondje buiten om wat boodschappen te halen. Lekker rustig aan! Voor morgen heb ik een hop on hop off bus geboekt die me in Auckland naar ongeveer 15 bezienswaardigheden brengt, perfect om in een dag alles mee te pakken :). De foto's zullen volgen!

Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft (gehad). Hier heb ik absoluut geen kerst gevoel, in beide vluchten werd er ook helemaal niets mee gedaan, daar stond ik wel van te kijken... Verder helpt het natuurlijk ook niet mee dat de zomer hier net begonnen is, en er buiten weinig aan kerstverlichting gedaan word... Gelukkig heb ik thuis nog 2 weken van onze boom kunnen genieten en dat we donderdag 22 december kerst gevierd hebben :).

Nu is het zoetjes an tijd om de luiken te sluiten, m'n lijf heeft al genoeg te verduren gehad zo... Op naar morgen !

Tot spreeks!!

  • 26 December 2016 - 13:11

    Gemma:

    He Lillian, Toppie dat de reis is gestart, op naar een mooi avontuur.Slaap ze en voor daarna geniet ze. Ben heel benieuwd naar alle mooie reisavonturen die je daar gaat mee maken. Hier in Lisse lijkt het ook wel een beetje zomer, de zon schijnt en ga zo lekker buiten een beetje werken (kippenhok schoonmaken-( )Maar ook dat hoort erbij. Geniet ze, groetjes

  • 26 December 2016 - 15:57

    Quita:

    Heey mop,

    Wat jammer dat ze niks aan kerst hebben gedaan!
    Nou lekker genieten en blijf vooral schrijven kan ik je mooi volgen

  • 27 December 2016 - 01:18

    Remon :

    Hey lillian
    Ik had je natuurlijk ook gesproken over je vlucht en dat het goed is gegaan
    Ou geniet lekker van je vakantie en ben benieuwd naar je mooi fotos die je hier gaat zetten
    Hoop dat je een mooi tijd tegemoet gaat
    Haha dat ze daar geen kerst meer hebben maar zomer dat is een gijn gevoel toch hier was het maar koud en harde wind adus hoop dat jij maar beter weer heb dan wij haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

NZ we're back!!!

Lekker vakantie vieren !

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2017

Tongariro Alpine Crossing / alleen reizen is gaaf!

04 Januari 2017

Rotorua

29 December 2016

Hamilton

27 December 2016

Eerste vakantie dag

26 December 2016

Kia Ora Nieuw Zeeland
Lillian

Actief sinds 03 Sept. 2011
Verslag gelezen: 553
Totaal aantal bezoekers 25933

Voorgaande reizen:

24 December 2016 - 16 Januari 2017

NZ we're back!!!

11 September 2012 - 26 Februari 2013

We gaan er weer voor!!!!

13 September 2011 - 31 Mei 2012

Avontuur in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: